Minden képhez egy külön mese is tartozik

Mindegyik mese olyan hosszú, hogy egy-egy rajz után lelkesen meséli akár egy óra hosszan is :-). Jó értelemben irigylem, hogy teljesen fejből rajzol... Én sose tudtam így rajzolni :-). Már a másolás is annyi örömet okozott, nagyon el tudom képzelni, milyen lehet egy ennyire összetett képzeletvilágot papíron megteremteni! Az utóbbi hetek, hónapok különösen sok imádott tevékenységgel teltek. Olvasni, varrni, rajzolni, fotózni, kirándulni - szinte mindent tudunk már együtt csinálni, ami remek élmény. Én is tudok az Ő tevékenységeihez csatlakozni és Ő is az enyémekhez.
Hannának újra elkezdődött a légtorna, nekem pedig a kocogás majdnem minden napos lett az életemben, akkor is, ha mini a táv és lassú a tempó. Így 38 hét után már ki merem jelenteni, hogy egészen megszerettem :-D.


 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések