Ez elment vadászni...

Eredetileg - a hétvégére való tekintettel - az üvöltő szelek című bejegyzést készültem megírni... Aztán úgy alakulta program hétfőn reggel, hogy valami fontosabb közlendő akadt :-)...

Még valami: én cumi ügyben beadtam a derekam... (Igaz nem voltam nagyon ellene sem, de szerettem volna titkolt "büszkeséggel" elkerülni.)
OFF:
Hogy a büszkeség, mennyiszer, mennyire meg tudja nehezíteni az ember életét............
OFF
Az elalvások előtt fél / egy óra keserves sírást "váltok ki" azzal, ha odaadom Neki. Megnyugszik, amit semmi mással nem tudtam elérni (mert a gyakori, nyugtató (!) cicretevéssel úgy vettem észre, összezavarodott az evés ritmusa, és én is sakkban éreztem magam)... Nem tudom mi lesz később (megbánás, vagy sem), de pillanatnyilag nagyon sokat segít. (És természetesen ettől még nem hiszem azt, hogy akkor minden babán/anyán vagy helyzeten segíthet, segíteni fog. Nincsenek igazán általánosítható szabályok, ebben ((én)) már rég biztos vagyok.)

fotótechnikai ui.: sajnos a fehéregyensúlyt későn jutott eszembe manuálisra állítani, a szerkesztgetést meg egyelőre elhalasztom, majd valamikor... :-)

Megjegyzések

  1. Szép, szép, szép! De gyönyörűen mosolyog! Kékszemű lesz?!

    [Cumiügy nekem is válságot okozott, emlékszem, Hanga háromhónapos korában sétáltunk a Kikában és vágyakozva néztem egy másik babát, hogy neki bezzeg nincs cumija. Aztán pár hónap múlva eszembe jutott ugyanez a jelenet az Ikeában:), mikor már Hangának nem volt cumi a szájában és a pici babáknak volt. Azóta is csak alváshoz kell (kivéve S születése után pár hétig), de anélkül is elalszik.
    Mondjuk ami két érvem nekem nagyon durván ellene szólt, hogy a nagymamámék sem használtak, meg hogy Ranschburg Jenő bácsi is azt mondta, ne fogjuk be a gyerek száját a cumival. Ami meg mellette, hogy nálunk bevált (de hallottam én is rémisztő történeteket).]

    VálaszTörlés
  2. :-)

    Talán igen, sötétkék.

    (Anyukám szerint, ha nem "törődés helyett" tömöm a szájába, hanem megnyugtatásképp amikor aludni akar, vagy fáj a hasa (és más módszer nem segített), nem ártok Neki...)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések