Augusztusban is annyi kép készült, hogy nem győzöm követni



 
Hanna folyamatosan rajzol :-). Nagyon élvezem a képi világát, gyakran a félkész rajzokban is órákat gyönyörködök. Színezés terén óriási fejlődésen ment keresztül a nyáron. Tavaly nem sok kedve volt színezni, most pedig akár két napon át is kitartóan egy képre koncentrál, és nagyon aprólékosan dolgozik!

Arti is részt vett egy Budai Rajziskolás foglalkozáson, alább a három kép, az ő keze munkáját dicséri. Nagyon megszerette a pasztellt :-).
  










Végre készítettem bombajó tortát. Pár apró hibát elkövettem, de már ez a süti is benne van a repertoáromban :-D




 Készülnek Mami tortájára a díszek :-)



A padlizsánból pedig muszaka lett. A nagy hőségben semmit sem főztem, semmit sem sütöttem, és most az enyhe idő szárnyakat adott a konyhában :-))). És tudom, tudom, hogy nem ebből áll az élet, és kell, hogy több hobbija is legyen az ember lányának, de amikor Hanna, Zoltán, Arti, Marci jönnek haza és én három féle kaját készítek éppen, az a világ legnagyobb boldogsága!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések