Palóznak vagy Kalóznap???

A minap a Keresbandnek köszönhetően, később a Jazzy jóvoltából, előbb Fábián Juli rajongó lettem, majd rájöttem, hogy Fábián Juli & Zoohacker rajongó is vagyok!...
Micsoda mázli, ezen a hétvégén Palóznakon JazzPiknik, és Fábián Juli & Zoohacker koncert!
Hanna is belejött a táncolós fesztiválhangulatos estékbe, anyu is kinézte magának a koncertet, Kingát is csaltam:
"Jössz velünk Palóznakra bulizni?"
"Igeeen! Megyünk Kalóznapraaaa!"
A lényeg, hogy mentünk, és remekül bírták a lányok az éjszakát... Ugyan a tömegre és álmosságra való tekintettel a FJ&Z koncertből már csak keveset hallhattunk, azt is kicsit messzebbről, de előtte a Snétberger Zenei Tehetségközpont növendékeit végigtáncoltuk és a Judie Jay Quartet-et meghallgattuk. Nem is reméltem, hogy ilyen soká lehet majd Velük maradni!

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések