Ének és szárnyalás

Hanna legkedvesebb tevékenysége Balatonalmádiban, még ebben a hihetetlen kánikulában is, a kutyasétáltatás volt!!! Körülbelül 3km-t sétált énekelve, vezetve a kutyát, tánclépésekkel tarkítva az utat, ismételgetve hogy :
"boldog vagyok"
 vagy éppen meséket mesélve teljes átéléssel :
"Elkergettek otthonról, apám seprűvel kergetett mert azt mondtam úgy szeretem mint az emberek a sóóót..."!
Ellenállhatatlan volt, mentünk is minden nap, mindegy volt a meleg! Ha a hattyúk és a Boszi összevesztek, akkor meg mindig megfogta a kezem :
"Anya mindjárt csinadrattát csinálnak!"
A minap pedig egy táncos mesejelenet közben rámnézett, majd a királylányra:
"Anya! Ez a szárnyalás!"
 
Apropó szárnyalás... Egy ízben már kimentettem egy verebet a kéményből, de a minap megint belesett egy (???). Mázlija volt meghallottam kinyitottam a kaminajtót és huss. Csakhogy feltámadt bennem a gyanú, hogy ha ilyen rövid idő alatt ez a második kétbalszárnyas veréb akit ki kell szabadítanom, nem lapulnak kevésbé szerencsés hullák a kéményem alján? Végülis a kéményseprő felfelé nézte csak meg a helyzetet?. Gyanúm nem volt alaptalan. Friss és régi hullát is találtam legnagyobb bánatomra. Mit lehet tenni ez ellen??? Nem is értem hogy sikerül ez nekik... Nem lehet egyszerű kéménybe pottyanni?... Csórikák...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések