Vastaghúros zenekar: Ablakomba...

Alsó tagozatban ez volt a kedvenc népdalom. Teljesen véletlenül hallottam meg a Petőfin ezt a feldolgozást, szerintem nagyon szép!

Annyira szeretem Hanna óvodáját! Anyák napján nem akart szerepelni. Igazából eddig egy előadáson sem tudtam rávenni, pedig itthon mondja-mondja a verseket, olyan szépen! Én simán aggódnék, hogy kimarad a többi gyerek közül... Kicsit kimarad a közösségből, közösségi tevékenységből? Az óvónők pedig olyan könnyedén mondják, hogy "ugyan, semmi baj". Nekik elhiszem, hogy még van ideje így dönteni. Ők sem nyaggatják Hannát, engedik hogy  a saját tempójában alakuljon a közösségi "szerepvállalása". Ez pedig ritka és nagyon jó hozzáállás:-).

Ééés annyira szeretem Pál Ferit:-)...
Ada, Tőled hallottam először Róla, és annyira nem is tudtam, hogy tetszik, vagy nem tetszik, vagy akarom hallgatni vagy nem akarom hallgatni, de amióta sok lélekbúvár könyvet olvasok, azóta egyenesen rajongó lettem én is:-)! Humoros, vidám, bizakodó, erőt sugárzó, okos... Szeretem! Szépséges ez a részlet, amit linkeltem...
Könnyű olvasatokat találni benne, de csak pusztán, ahogy Ő elmondta, úgy hallgatni csodálatos.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések