Fáradtság?


Múlt héten csütörtökön levittem Hannát és Kingát Almádiba vonattal. Nagyon édesek voltak, temérdek vadat láttam, pazar naplementében volt részem este, és persze megint telefonos beszámolóval tudok szolgálni...


 
Ma Anita megkért, hogy vigyázzak Kingára amíg bevásárolnak a Decathlonban. Mondtam a csajoknak h lesz játszótér, fagylalt... de Hanna annyira zokogott, hogy Decathlonba akar menni!!! hogy végül hagytunk csapot papot és elmentünk mind együtt! Nagyon szépek voltak együtt:-)!
 

 
A címadó történet pedig a fenti két pici mese között történt:-) Múlt szombaton ott lehettem egy csodaszép esküvőn, majd másnap Zolival elmotoroztunk Hannához, este meg vissza. Elkezdtük felfúrni az új vászonképet a falra, én fogtam a porszívót, Zoli a fúrót. Kész az első lyuk, elhallgat a fúró, elhallgat a porszívó. Kimérjük a másodikat, hajrá! Zoli igazítja a porszívót, picit melléhullott a faltörmelék. Furcsa. Hm. Elhallgat a fúró. Csend. Kitör a nevetés... Lehet h fáradt voltam?:-)
 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések