Találtam egy NAGY szerelmet:-) vagy kettőt

A DJECO kézműves készleteiért eddig is odavoltam, de eddig csak nézegettem... MOST bizony ki is próbáltam. Fantasztikus... Bámultam a színeket miközben színeztem a filcecsetekkel és megszűnt a világ, és vele együtt minden! (Hanna alvással járult hozzá a pillanatnyi világbékéhez, Zoli pedig dolgozott.) Én bolondulok mindenért ami színes, Hannával is versenyezni szoktam a színezőkért, valamiért ez a tevékenység 100%-osan kikapcsol. Fáradtság elillan, rosszkedv nem is volt, fantasztikus érzés:-).


A címben azt írtam kettő... Igen. Canon 50 L 1.2. Ez a másik:-). Már kézbevenni is csodálatos, nehéz és méltóságteljes darab. Gyors mint a villám, pontos mint az álom, nagyon tetszik. Persze ez utóbbi nem az enyém, csak kölcsön kaptam, de így is nagy hurrá. Olyan nekem a fényképezőgép, mint Zolinak a motor. Elhangzik a neve és már vigyorgok is:-))).
Tárnoki tavunk újra teljes pompájában mutatkozik. Kócsag, sirály, gém, hattyú mindenféle madár látogatja, Fifi pedig rajong érte - ahogy mi is.
Néhány katt:




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések