Hanna Hidegkúton

Amíg mi Párizsban süttettük az arcunkat (képes beszámoló a Csavargón, csak hogy azt se hanyagoljam el teljesen:-)) ), Hanna élvezte az IGAZI telet Hidegkúton, na meg a Papáék kimeríthetetlen ötlettárát! Pl: bobozás a kiskádban, keresztül a hófalon... (Szeretnék megint gyerek lenni...) Pénteken mikor Érte mentünk vittük Kingát is, és bár este nagyon hamar elaludtak a lányok, hatalmas volt az öröm. Reggel már arra keltem, hogy susognak mellettem az ágyban és csilingelve nevetnek! "Kinga, nagyon szép a pizsomád!" "Hanna, nagyon szép a pólód!" "Kinga, ne haragudj ha én majd hamarabb felnövök" "Kinga, elég volt mrá ebből a szorítkozásból, inkább egy nagy ölelésre vágyom!" Mutattam Nekik pár képet a telefonomom, mire Kinga: "Ez az én Ádim, ez az én Mátém..." Várom a tavaszt, szó se róla, de hogy ez a hatalmas bakonyi hó egy csoda, amivel nem tudtam még idén betelni az is biztos...
 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések