Gergő mosolya:-)

"Hanna, mit rajzoljak Neked?"
"Osztrigát!"
(Az ötlet az Alíz csodaországban-ból van, de azért így is elég meglepő volt!)
 
Hallottam egy olyan Védőnői szolgálatról ahol az a VÉDŐNŐ (így csupa nagy betűvel) első kérdése az új anyukához, hogy "Hogy érzi magát kedves?"... Nem kérdezik "mennyit fejt anyuka", "hány grammot hízott a gyerek" és főleg "mennyit szopott"??? Hanem ezt: "Hogy érzi magát anyuka?"... esetleg hogy: "Mit érez, hiányzik a férje már, vagy még a pici közelsége az ami a legboldogabbá teszi?" Az a mottó, hogy "boldog anyuka, boldog család". Nem akarok nagy összehasonlítgatásokba menni vagy ítélkezésbe. Végülis én is találkoztam itthon nagyon kedves és nagyon figyelmes, remek gyakorlati ötleteket adó és az anyukát is figyelembe vevő Védőnővel. Kettővel. Tízből. (Persze ennek egy része csak panasz, nem saját tapasztalat, de pont ugyanazok a panaszok, amitől én is szenvedtem.) A lényeg, hogy alig várom h itthon is ez legyen a vezető elv:-)...
 
 
 
 

Megjegyzések

  1. Hát........itthon nem mostanában lesz ilyen :) Sajnos! Ebben az országban fordítva vannak összerakva az emberek. Persze tisztelet a kivételnek.
    Gergő, igazán szép baba :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések