A világ száz csodája közül az egyik

... egészen biztosan a Pagony kiadó! Illetve a Pozsonyi Pagony bolt :-)! Eddig is, véletlenszerűen is szaporodtak a Pagony kiadványok a polcon, de eztán sokkal "tudatosabban" fog bekövetkezni! Szerelmetes szerzők, szerelmetes szövegek. Mindent elmond ha elárulom, hogy a boltban töltött első egy órámat követő fél órában folyton bőgtem vagy nevettem?
A Szutyoksári fotópályázattal indult minden, majd "Vele" is folytatódott :-)
Szutyoksári Hanna nagy kedvence lett. De találtam mást is a polcokon!
Vincent Cuvellier: Amikor életemben először megszülettem
Szívem szerint betűről betűre idemásolnám. A világ legegyszerűbb mondataival meséli el a maga teljességében és gazdagságában, hogy milyen érzés nővé majd anyává cseperedni! Sok-sok első pillanat olyan tökéletesen és tömör regényességgel, hogy utánozhatatlan.
:-)Rékabarátnőm szerint a maga nemében minden pillanat Az Első az ember életében...:-)
Na jó, három kedvenc mondat!!!

"Amikor életemben először pillantottam meg, égszínkék ing volt rajta és ragyogott a szeme."
"Amikor életemben először levettem róla égszínkék ingét, a szeme még jobban ragyogott."

"Amikor életemben először megszülettél, én másodszor is megszülettem, kicsim."


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések