Balszerencse...

Túl vagyunk a januári három hetes hiányzáson, közeleg a tavasz...
Múlt hét szombat éjjel és vasárnap reggel Hanna nagyon hányt. Hétfőn, kedden, szerdán gyenge volt, de nem volt már beteg, csupán a pociját fájlalta és diétázott. Hogy ne kelljen még oviba mennie, de én is dolgozzak, feljött Katimama, és Hannázott. Csütörtök este már lázas voltam, és a tegnapi nap volt az első hogy csupán hőemelkedésem volt. A diagnózisok, hörgőgyulladás, arcüreggyulladás, közben átszaladt rajtam Hanna hányós-hasmenős vírusa is, és lett egy kötőhártyagyulladásom is - azaz kettő. Zoli menetközben hányt, de senki sem tudta ápolni mert én lázasan feküdtem, Hanna meg ugyan két napot ment óvodába, utána újra 38.8 fokos (négyóránként) lázzal fekszik ---- ÉÉÉS hasmenése is van! Mi lenne, ha több gyerekem lenne???

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések