Óvoda

Reggel nagyon sírt egy kisfiú, mire Hanna: "Anya, haza kell mennie, azért sír?"
(Na jó, természetesen nem minden reggel ment/megy ilyen fényesen...)

Van három Lovagom az óvodában! Krisztián: elémáll és "csak" mosolyog rám. Beni: minden reggel odajön és megsimogatja az állam... Szilveszter: Ő csak vagányan cimborál velem.

"Megeszlek anya!"
"Anya csípős!"
"Nem!"
"Anya borsos!"
"Nem!"
"Hát milyen anya?"
"Illatos..."

Ha nem értem, hogy mit mond, és visszakérdezek, vagy utánzom, amit hallottam, cseppet sem türelmetlen, sőt, kacag!!! :-)

Kerek napocskát festett, napsugarakkal :-)).

"Hanna zsákjában nincsen több cuppos puszi... csak cupp nélküli. De csak egy van."

"A hinta jó Hanna popójának."

"Hanna is kér porcelánt!" (porcogót)

Beszoktatós napon feltettem a kérdést: "Mi leszel, ha nagy leszel?"
Timi: "Nyomozó és buszsofőr"
Hanna: "Szakács"
Krisztián: "Tűzoltó"
Beni: "Én... én ugrálni fogok."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések