Savanyúság helyett egy kis édesség!


Először is a cím: A jellemző "fekete-fehér" hangulatjelentéseknek megfelelően, most az árnyékosabb színvilág írja le jól napi kapcsolatunkat Hannussal... Hisztis (néha már én is) :-(, pedig ez Rá annyira nem jellemző (ezt magamról sajnos nem állíthatom)... DE, ahogy a cím is sugallja, elhatároztam, hogy nem panaszkodok, inkább előveszek pár kedves, régi fotót!


Lássuk csak: Mindig annyira szerettem az anya-lánya párhuzamba állított képeket, de ezidáig csak egyet éreztem találónak... Eljött az én időm:-)))


Részletek, és magyarázkodás: Hanna képei még januárban készültek, s mivel nem annyira "sikerült" képek, nem publikáltam. Eddig. Ugyanis három hónapba tellt, míg előástam az emlékezetemből (és a régi fotóalbumokból) azt a néhány képet, amivel annyira rímel... Még a fufrum is éppen olyan véletlen-csuri, mint januárban Neki! :-)












Megjegyzések

Népszerű bejegyzések