Játszik, ápol, felvidít...

Múlt hétvégén betegek lettünk. Zoli és én egyszerre, Hanna szerencsére állta a sarat. Annyira rosszul voltunk, hogy hol az egyik, hol a másik feküdt valahol, esetleg mindketten. Hanna pedig bámulatosan viselte a helyzetet. Játszott körülöttünk, néha odajött megsímogatott, énekelt kicsit, kiszámolózott, nevettetett, aztán ment dolgára. Erről jut eszembe, Hanna már igazán MEGY! Sőt ha úgy tartja kedve, leguggol s támasz nélkül fel is áll!
A kedvencünk: Palya Bea

Egy bánatom ez a nappali alvás... Eddig két óra simán és nevetve kelt, most sokszor csak egy, -másfél és ami nagyobb baj, hogy rettentő sírva kel :-(. Látom, hogy fáradt és nem tudok segíteni :-(. Tehetetlenség... A két új fogacsak bántja, amit már látok, hogy jön (felső metsző), de még nincs kint, vagy mi lehet a baj, mi lehet...???

Kinéztem az ablakon :-)

Kicsit azért Hanna is beteg lett, s hogy Ádi, Máté ne kapja újra meg, jött a karantén. Máté egy kinti találkozás alkalmával:
"Eszter, szerintem ez nem az ovis vírús, mert akkor én szomorún néztem..."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések