Szombat esti horror

Alkonyodott. Csobogott a víz a fürdőkádba, a vendég gyerekek mókázása melegséggel töltötte fel a szíveket. Jobb hangulatú este szinte elképzelhetetlen.
Mikor minden elcsendesedett, az álom megkörnyékezte kicsi Hannát s békésen szunyókálni kezdett. Apa és anya is gyanútlanul elindult a tollasbálba...
ÉS AKKOR ÉLES SÍRÁS SZAKÍTOTTA FEL AZ ÉJSZAKA DUNYHÁIT.........
És sírt, és sírt, és sírt, és sírt, és ordított, és ordított, sírt, és sikított, NÉGY ÓRÁN KERESZTÜL.
Szeretném azt írni, hogy másnap láttuk, hogy egy újabb fogacska volt a háttérben, de reggel éppúgy nem láttunk semmi okot eme zaklatott rémálomra, mint hajnali kettőkor.
Azért én biztos vagyok benne, hogy a fogacskák miatt történt...
Jóhír (?), hogy reggel hét harminckor nevetgélve ébredt, mint más tizenkétórás alvás után, és gyönyörűen játszott egészen fél egyig. Ekkor kötelező-alvást iktattam be, amit nem vett zokon.
Bele is fogtam, egy roppant bonyolult recept megfőzésébe. Mint mindig most sem bírtam ki, hogy el ne kalandozzak messze az "utasításoktól"... Kíváncsi vagyok mi lett belőle! Ha ehető, lefényképezem :-)!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések