Éjjeli S.O.S.

Egy hónapja nem jutok nethez! Ez ám a megvonás... Várok a jobb napokra, még tart a nyár, ráfoghatom a nyári szüntre, de hiányoznak a helyzetjelentések.
A technika ellenem esküdött, a fényképezőgépem is becsődölt.
Hanna meg újabban nem szeret aludni éjjel... Érthetetlen. Én szeretnék, de már annyira felbosszankodtam, hogy nem tudok. Megettem fél doboz csokis kekszet.
Zoli is dolgozott mostanáig, így szép, ha együtt kukorékol a család!
...
Egyszer biztos jobb lesz újra, mint egykor régen!
Csak az keserít el, hogy egyáltalán nem értem az okokat... ettől kicsit kilátástalan ez az éjszakai műszak. Egyre gyakrabban kel, pedig az esetek 70%-ban ki sem veszem az ágyikójából. Megnyugtathatatlan szegény. Mégsem kezdek helyzetelemzésbe, ahhoz mégis túl fáradt vagyok...
Egy jó gondolat befejezésnek: imádnivaló ügyesen és gyorsan kúszik!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések