Amikor nem az elképzeltek szerint történnek a dolgok...

Olyan boldogan kanalazza az almát, hogy öröm nézni.
Amióta almát/barackot eszik, annyival többet szenvedünk a kakival, hogy az borzalmas...
Nem értem!

Megjegyzések

  1. Én sem értettem annó, aztán felvilágosítottak, hogy a reszelt alma fog.
    2 megoldás van: vagy adsz a gyereknek olyat, ami kicsit hajt, ha már eheti azt (pl. meggy, cseresznye), vagy Te eszel/iszol olyat, ami erősebben hajt - ananász(lé), szilva(lé) stb.

    Amúgy meg kitartás, ez is elmúlik egyszer :)

    Puszi!
    Vali

    VálaszTörlés
  2. :-) a cseresznye meg a barack úgy ahogy segít...

    Csak azt nem értem, hogy elvileg a sárgarépa és a krumpli is fog, de arra nem mondják ugyanezt (babák esetében)... Ráadásul az alma nem csak fog, hanem felnőtteknél a székrekedésen is segít. ((Ezért nem értem igazán.))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések