Ünnepnap

Hétvégén nagyon el voltunk kényeztetve!

Szombaton Katimama kivasalta a két hete hízó ruhakupacot, megfőzte az ebédet, rendbetette a gondoskodásért áhítozó kiskertet. Józskapapa lenyírta a füvet, a fűkaszát sem hagyta pihenni, megkötözte a szőlőt, a paradicsompalántákat. Természetesen Hanna sem mellőzte nagyszülei szerető társaságát!
Vasárnap Tündi dajkálta, nevettette, szórakoztatta, fényképezte Hannust (máris mutatom az eredményt).

Kicsi Hanna egyre szívesebben kanalazza az almalevet. Vannak napok amikor többször megfordul, de még mindig csak hasról hátra (ezt is csak egy irányba). Liheg. Ha valamit nagyon akar, akkor hevesen liheg. Mókás... Csapkod a játékaival, szerencsére a buksiját eddig elkerülte a száguldó csörgő. Röviden, gyorsan így fest a helyztet.












Megjegyzések

  1. Szia Eszter!

    Jó látni, hogy Hanna milyen szép és ügyes! Az írásaiddal, gondolataiddal pedig meglepsz.(:
    Viola koncentrálás gyanánt szuszogott, sóhajtozott és még mindig megteszi, amikor valami érdekessel próbálkozik.
    Olvastam régebbről a cumis aggodalmadat. Én egy hónapig virrasztottam lánykámmal, dajkáltam éjszakánként és amikor letettem az édesdeden alvó kis csomagot, egyből felébredt és megnyugtatásként újra szopizni kapott. Majd kezdődött minden előlről. Végül beadtam a derekam cumi ügyben. Ezután nem ette túl magát, ezért legalább nem fájt a hasa, és vidám, kiegyensúlyozott, jó alvó babuci lett. Sokan ijesztgetik az embert, de én még rémisztőbbet tudok. Kornél egyszer a reptéren egy 50 éves férfit látott ujját szopva aludni..

    További jó blogozást kívánok!
    Tátrai Lilla

    VálaszTörlés
  2. Huhh... A történet tényleg elég rémisztő...

    Jó, hogy írtál, olyan régen találkoztunk/beszéltünk!
    A héten néztem a képeket Violáról, milyen szép nagylány!!!
    Remélem a nyáron már sikerül valamit összehozni :-)!

    Puszi mindenkinek!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések