Ilyen (is) a Szerelem :-)





Hannával közösen van egy kutyánk, Bodri... Ha nagyon elkeseredik (Hanna), csak kiálltok Bodrinak és Ő, csahol, fut, szalad, felvidít. Zoli szerint árthat a gyereknek, ha túl sokat ugatok Neki... még a végén ugatni kezd beszéd helyett! Hanem a minap, mikor Zoli fürdetett (én a konyhában tettem-vettem), s Hanna kezdte a törölközéskor esedékes panaszkodást, úgy hallottam azért kibújt Bodri a kád alól... :-)
Nagy-nagy örömömre megérkeztek a fülemülék, és a sárgarigók!!!
A fülemülék énekét legjobban éjjel 10-kor lehet tanulmányozni, akkor ugyanis csak Ők énekelnek, és engem rendre könnyekig hatnak...
A sárgarigóról azt olvastuk a madárhatározóban (szó szerinti idézet következik), hogy "Éneke a jól ismert sárgarigófütty, hangos, elnyújtott fuvolázó "huela-hvielóó" (Fiú kell-e dió?)."
Még jó, hogy odaírták a fordítást, különben bajban lettünk volna....

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések