Eskem-beskem

Esküvőn jártunk! :-) A lakodalomba még nem merészkedtünk el, de a szertartást nagyon élveztük!
Sok boldogságot az ifjú párnak :-)!!!


Kezdem élvezni az öltöztetést!!! Várom, hogy Hanna is így legyen ezzel...

Megjegyzések

  1. Mi meg Hangus 3 hónapos korában voltunk esküvőn. Ugyanígy csak a szertartáson, a lagziba nem merészkedtünk el:)))
    Nagyon csinos lány ez a Hanna!!! Ez a kötött zokniszerkezet!
    [Nekem Hangáról a mai napig a csak a fotó kedvéért ráadott szoknyás képek a kedvenceim. Mostanában is veszek úgy ruhát (pl Simonnak két csíkos rugdalózót, pedig semmi szükség nem volt rájuk), hogy milyen jól fognak mutatni fényképen:).]

    VálaszTörlés
  2. "Nekem Hangáról a mai napig a csak a fotó kedvéért ráadott szoknyás képek a kedvenceim"

    azt hittem csak én vagyok ezzel így :-)...

    VálaszTörlés
  3. (mármint "a fotó kedvéért ráadott szoknya" részre gondolok)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések