Minden rosszban van valami jó...

Február 18. szerda (csípőszűrés), 19. csütörtök (mérlegelés - védőnő)
1.) :-( Valami rejtélyes oknál fogva a csípőszűrés keretében nem kaptunk időpontot csípőultrahangra, csak az ortopédiára...
2.) :-( Késéssel indultunk az esztékába, Hanna sírt, hó volt, ügyetlenkedtem, parkolásnál nekikoccantam a mellettem álló kisbusznak...
3.) :-( Az esti mérlegelés 30g heti gyaratodást mutatott...
1.) :-) Az ortopédorvos szerint nincs is szükség ultrahangra, mert Hanna tökéletes!
2.) :-) A kisbusznak szemmel láthatóan nem lett baja, azon kívül, hogy a lökhárítón ottmaradt a festékem... első gondolatom az volt, hogy odébbsunnyogok. Aztán nagyon elszégyelltem magam és felírtam egy cetlire a nevem és a telefonszámomat és otthagytam. Délután egy határozott férfihang felhívott, elmondtam mi történt, Ő pedig azt mondta, ha lemosatta és gond van, felhív. Másnap reggel csörög a telefonom: "Lemostam a kocsit, nincs semmi gond, a gyerekeim nagyobb karcolásokat ejtenek rajta... Ha nem hagyta volna ott a számát, biztos szentségelnék, de így semmi okom rá, legyen szép napja!"
3.) :-) A gyerekorvos és a védőnő nagyon kedvesen biztosított róla, hogy Hanna egészséges, a születési súlyához képest jól áll, és nincs semmi baj, ha egyszer nem a "kötelezőt" hízta, mosolyog, eszik, jókedvű, ne aggódjak!

Megjegyzések

  1. Ugyan már, 30 gr teljesen jó gyarapodás (főleg, hogy közben világot látott...). Jövő héten hízik majd többet.
    (Popi néha még fogyott is:); egyébként Simon extrém gyarapodása is leállt, lehet, hogy ez két hónapos kor után már teljesen normális).
    GYÖNYÖRŰEK AZ ÚJ KÉPEK!!!!!!!!!!!!!!!!!(még!)

    VálaszTörlés
  2. Minket szigorúan fognak a védőnőnél és a gyerekorvosnál... Nem "szabad" fogyni. Komolyan, Neked a gyerekorvos/védőnő hogy viselte a fogyást? Hannának végül 3 gyengének minősített hete volt: 30, 70, 100g-okkal, mindenesetre a tendencia bíztató :-), én bízom Benne :-). Az orvosunkat pedig meggyőztem azzal, hogy Hanna a mai mérlegelés előtt ÖTSZÖR kakilt, tehát eszik rendesen, ha ennyit tud termelni...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések