A legszebb Bálint nap

Hannától egy, Zolitól még két ajándékot kaptam ma.

Hanna azt hiszem olyasmit adott, ami minden édesanya álma... Engedte érteni, hogy mi a kívánsága... Ez a héten már párszor előfordult, és egészen fantasztikus érzés :-)...

Zoli elküldött boltba bevásárolni, és megnézette velem az Amal című filmet!

A vásárlás egészen felkavaró élmény volt... Először is, mert utoljára pocakostul jártam az Intersparban. Másodszor, mert szívem szerint mindenkinek megkocogtattam volna a vállát, hogy "Nekem van ám egy kislányom!!! Anyuka vagyok! Hamarosan együtt jövünk bevásárolni!". Harmadszor, mert szíven ütött az az érzés, hogy most már semmi, de semmi nem úgy lesz, mint régen! A világot az érzékeinken keresztül fogjuk fel, építjük magunk köré, s bizony én december ötödike óta menjek bárhova egy angyali kis pofit is viszek magammal. MINDENHOVA! Ez pedig boldog, féltő módon megrázó és csodálatos egyben!

Az Amal szívmelengető film, ajánlom mindenkinek.

:-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések